دبی گیبسون

داروساز به من اطلاع داد که دکتر جی دارو را اشتباه نوشته است. من فقط دکتر اشتباهی انتخاب کردم این قبل از برداشتن قطره ها بود. امروز، 2 روز بعد از مراجعه به دکتر، بالاخره قطره ام را گرفتم و حدس می زنم چیست؟ بعد از آخرین تزریق بوتاکس (24 اکتبر) علائم معمول شبیه آنفولانزا را دیدم و در دو هفته اول احساس بدی داشتم که برای من طبیعی است. به این ترتیب او می‌توانست به آنها نشان دهد که چشمان من واقعاً شبیه قبل و بعد از بوتاکس هستند. بهترین راه برای جلوگیری از هرگونه عارضه با این ماده، انتخاب یک پزشک واجد شرایط برای تزریق است. اکنون متوجه می شوم که دلیل اینکه او می خواست من در عکس لبخند بزنم، این بود که احتمالاً سعی می کرد تفاوت را در چشمانم کمتر جلب کند. اما اکنون به نظر می رسد که غرور تنها دلیلی نیست که مردم به بوتاکس می خواهند. من الان خیلی عصبانی هستم من قبلاً این سایت را دوست داشتم، اما به من اعتماد کنید ... آنها اکنون خدمات مشتری وحشتناکی دارند. 3 تا 5 ماه باقی می ماند، بنابراین اگر بیمار بخواهد پوستی صاف و بدون چین و چروک داشته باشد، این عمل باید با همان شرایط تکرار شود. شما 20 سال جوان تر به نظر نخواهید رسید، اما ممکن است متوجه شوید که طبیعی تر و آرام تر به نظر می رسید یا کمتر غمگین و عصبانی به نظر می رسید. من به او گفتم که برای بوتاکس، 0.5٪ باید استفاده شود (به گفته گوگل - نخندید، من به وب بیشتر از این دکتر اعتماد دارم). او به من گفت که فکر نمی‌کند این بوتاکس است، ما می‌توانیم به قطره‌ها فرصت بدهیم، اما اگر آنها مؤثر نبودند، می‌دانیم که این بوتاکس نیست. دکتر جی نسخه ای برای قطره های چشمی نوشت و به من داد، اما به من گفت یک هفته دیگر برای پیگیری مراجعه کنم. سپس اتاق را ترک می‌کرد و برمی‌گشت و می‌گفت «دوباره لبخند بزن» و یک عکس دیگر می‌گرفت. ما دوست داریم بگوییم که دبی گیبسون در 42 سالگی خود هنوز هم فوق العاده و عالی به نظر می رسد، اگرچه راز او احتمالاً جراحی پلاستیک است. شاید درست باشد که این خواننده از پیر شدن احساس ترس می کند، اما می تواند خود را نگه دارد و در جراحی پلاستیک زیاده روی نمی کند. بنابراین اگر من واقعاً از سکته مغزی یا آنورسیم رنج می برم، درمان نمی شوم. هیچ کس هرگز نمی تواند دردی را که یک فرد مبتلا به سردرد میگرنی تجربه می کند بیان یا توضیح دهد. میگرن از یک سردرد معمولی بدتر است. من احتمالا به ژوودرم و تزریقی که هیچ نوع فلج ایجاد نمی کند، پایبند خواهم بود. فکر نمی کنم برای مدت طولانی دوباره در معرض خطر بوتاکس باشم. من سعی می کردم مقالات و اطلاعاتی در مورد چگونگی توضیح اینکه درد من برای آخرین تزریق بوتاکس کجا بود پیدا کنم و به طور تصادفی به این پست وبلاگ 2009 رسیدم. البته دکتری که آمپول های من را انجام می دهد گفت که من تنها بیماری هستم که این نوع واکنش را دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد