درمان بوتاکس و پرکننده های پوستی

رمان بوتاکس و پرکننده های پوستی آسیب های عمیق تر خورشید -- اشعه خورشید می تواند آسیب زیادی به لایه های عمیق تر پوست وارد کند. و البته آلرژی هایی که باعث مالش مکرر چشم می شوند، پوست اطراف چشم را ضخیم کرده و باعث ایجاد سایه های تیره می شوند. چند قطره از این طرف و آن طرف و او نگاهی ثابت از چشمانش خواهد داشت و مثل لباس ابریشمی اش در زمین رقص حرکت می کند. حتی پرستار او اعتراف کرده بود که اگرچه افتادگی او به وضوح ناشی از بوتاکس بود (و اکنون از بین رفته است) این قطره ها کمک چندانی به او نکردند. ممکن است بعداً، پس از از بین رفتن کرم بی حس کننده، کمی احساس ناراحتی کنید. من همیشه احساس خستگی و ضعف می کنم و کاردیو آخرین چیزی است که به ذهنم می رسد. دکتر همچنین گفت که اگر بیماران تحت درمان های منظم توسط جراح پلاستیک حرفه ای قرار گیرند، افتادگی چشم به طور موقت ادامه خواهد داشت. با این حال، این نگرانی می تواند صرفاً با مراجعه به ساده ترین جراح زیبایی که نتایج مثبت را به سادگی ارائه می دهد از بین برود. در بررسی این موضوع متوجه شدم که جراح پلاستیک چشمی که بعد از تصادفم برای پیگیری دیدم (هرگز مجبور به جراحی نشد، چشم خود به خود بهبود یافت)، در کنار جراحان زیبایی چشم که بوتاکس انجام می دهند کار می کند. بوتاکس و دیسپورت هر دو سموم تزریقی هستند. سپس او به من گفت که 2 نقطه قوت 0.5٪ و 1.0٪ وجود دارد و او به من اشاره نکرد که کدام یک را می خواهد انتخاب کنم. او به من گفت که من عفونت استاف دارم و باید یک ماه آنتی بیوتیک مصرف کنم. او گفت که باید با او تماس بگیرد تا روز بعد بررسی شود. قرار من تا جمعه آینده نیست. من فردا صبح تماس می گیرم تا ببینم آیا فکر می کنند باید از قطره های 1% استفاده کنم یا اینکه دکتر جی اشتباه دیگری مرتکب شده است. با اضافه کردن توهین به جراحت، از طرف داروساز تماس گرفتم که به من گفت نمی توانند دارویی را که او تجویز می کرد بخوانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد